Sidst opdateret: 02.08.2017

Interglas handelsbetingelser opdateres løbende og er gældende for alle køb på vores hjemmeside www.interglas.dk og fysiske butik der ejes af Interglas:

Interglas ApS
Kornmarksvej 10 
2605 Brøndby
CVR. 34468893
Mail: interglas@interglas.dk 
Tlf. 21 21 63 63

1. Bestillingsprocedure

Bestillingen er først gældende, når du har accepteret Interglas handelsbetingelser og betalt dine varer via vores betalingsside. Du kan til enhver tid se de varer du har lagt i kurven samt priserne på dem, før du binder dig til en bestilling. Dvs. at du kan afbryde købet helt frem til at du gennemfører betalingen. Har du brug for hjælp til at lægge bestillingsproceduren kan du læse vores guide ”Sådan handler du hos Interglas”.


Når du har afgivet en ordre hos Interglas, vil vores system automatisk få minutter efter sende dig en bestillingsbekræftelse med en oversigt over dine køb (bestillingsbekræftelsen sendes via den mail du har oplyst ved bestilling). Har du ikke modtaget en denne bestillingsbekræftelse, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 21 21 63 63 eller sende os en mail på interglas@interglas.dk.

Senest 24 timer efter vil du modtage en ordrebekræftelse, som du har oplyst i forbindelse med din bestilling. Ordrebekræftelsen indeholder bl.a. følgende informationer:

-          Ordrenummer

-          En oversigt over de varer

-          Et estimeret leveringstidspunkt*

*Vi gør opmærksom på at leveringstidspunktet for specialfremstillede varer (varer der ikke lagerførte som først skal produceres) er et estimat (jf. pkt. 4 ”Levering”).

Du kan til enhver tid logge ind på ”Min konto” og se og printe dine ordrer og fakturaer på www.interglas.dk.

2. Priser

Alle angivne priser er i danske kroner (DKK) inklusiv 25 % moms men ekskl. fragtomkostninger. 

Interglas er til enhver tid og uden varsel berettiget til at ændre priserne på varer og leveringsomkostninger. De priser der står på varer og fragt ved bestillingstidspunktet, er de priser, som er gældende. Har prisen ændret sig efter dit køb/bestillingstidspunkt kompenserer Interglas ikke for prisændringerne.

Der tages forbehold for afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl mv.

3. Betaling

Betaling for bestilte varer sker online ved brug af Dankort, e-Dankort, Visa, MasterCard, Visa Electron, American Express, JCB kort, Mobile Pay og Pay Pal. Når der betales, går du til en sikker krypteret forbindelse mellem dig og kortindløseren (DIBS eller Quickpay). De gebyrer som de respektive udbydere tager, påføres direkte til din ordre. De oplysninger du indtaster i forbindelse med købet krypteres og transmitteres kun mellem dig og DIBS/QuickPay. Interglas gemmer ikke dine kortoplysninger, og vi kan ikke hæve mere, end du har godkendt ved købet. 

Hele beløbet bliver trukket når din ordrebehandling påbegyndes, dvs. når du modtager din ordrebekræftelse. Hvis ”Afhent i butikken” er valgt som levering, trækkes hele betalingen når du modtager en mail om, at dine bestilte varer står til rådighed - dette gælder kun ved bestilling af lagervarer og ikke specialfremstillede varer. Hvis du har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, bliver bestillingen delt op i flere ordrer. 

Hvis du har bestilt lagervarer og valgt levering med Interglas bil, fragtmand eller GLS, så hæves hele beløbet med det samme, selvom du først får varerne nogle dage senere. Det er fordi varerne pakkes og sendes samme dag via vores logistik system, men det tager nogle dage at få varerne frem.

Såfremt betalingen ikke går igennem på den konto der er blevet oplyst i forbindelse med en bestilling, har Interglas ret til at kræve betaling så bestillingen gennemføres, eller at ophæve handlen og beholde varerne.

Offentlige virksomheder
Offentlige virksomheder kan handle via EAN betaling. Det sker ved, at du opretter en konto på vores hjemmeside og efterfølgende ringe til os på tlf. 21 21 63 63 eller skrive en mail til os på interglas@interglas.dk og hvor du så kan anmode om EAN betaling. Interglas godkender kun EAN betalinger med officielle emails, email konti fra eksempelvis Gmail, Hotmail, Yahoo m.m. godkendes ikke.

Private firmaer
Firmaer kan ansøge om at blive kreditgodkendt og dermed modtage en faktura med 10 dages betalingsfrist.
Interglas kreditgodkender firmaet igennem Experian. Indtil det fulde beløb er betalt af køber, har Interglas ejendomsforbehold på varen/bestillingen, og køber kan heller ikke videresælge eller pantsætte varerne.

4. Levering

Oven i prisen for dine varer skal tillægges prisen for fragt, med mindre du selv afhenter dine varer. Du vælger selv fragtformen i slutningen af bestillingsforløbet (se hvordan det ser ud under pkt. 4.2. ”Leveringsmuligheder”). Vælger du at få dine varer leveret, leveres de til den angivne leveringsadresse ved bestilling.

Interglas tager forbehold for forsinkelse der skyldes force majeure, krig, transportforstyrrelser, lock-out, materiale-, ordrebehandlings- og fabrikantionsfejl samt forsinkelse fra underleverandørers side.

4.1. Forventet levering

Det forventede antal hverdage* for levering er som følgende på disse produkter:                          

Beslag og værktøj 1-2 hverdage (afsendes normalt samme dag)
Plexiglas og polycarbonat 1-2 hverdage (afsendes normalt samme dag)
Glas og termoruder  ca. 7 – 10 hverdage 
Glas med bearbejdning 10-30 dage
Specialglas 10-30 dage

 * Hverdage er mandag til fredag, og ikke weekender. Lørdage og søndage bliver derfor ikke talt med i leveringsventetiden.

Bestillinger samles som udgangspunkt i én ordre, med mindre der er blevet aftalt andet. Dvs. at leveringen vil tage 10-30 hverdage, hvis bestillingen indeholder varer fra eks. både beslag og specialfremstillet glas.

4.2. Leveringsmuligheder


Du vil blive mødt med disse valgmuligheder ved betalingssiden:

Interglas handelsbetingelser

 

Du kan læse mere om Interglas leveringsmuligheder her:


Afhentning

Der er ikke gebyr for afhentning, du betaler kun for varens pris. Du kan afhente fra mandag til fredag mellem kl. 8.00-16.00 (lukket lørdag og søndag) på følgende adresse:

Interglas ApS
Holsbjergvej 43

2620 Albertslund

Vi hjælper gerne med at lægge glas ind i din bil, men det er dit eget ansvar,  om glasset holder hele vejen hjem. Der er en risiko for, at glasset rammer bilens indvendige plastkanter eller sædebetræk, når det skal ind i bilen (specielt ved store glas). Interglas tager ikke ansvar for den slags skader, og vi dækker heller ikke skaderne. Ved afhentning er der ingen garanti på brud og ridser under egen transport.

Interglas biler

Vi fragter selv alt glas med vores Interglas biler, og det koster kr. 298.- til brofaste faste adresser i DK. Ved bopæle på ikke-brofaste øer i Danmark, skal køber selv stå for fragten. Ved en levering med Interglas biler behøver du ikke at være hjemme. Alle glas bliver af stillet på lægter og placeres typisk op af en husmur, i carport eller et tilsvarende passende sted.

Leveringstidspunktet for specialfremstillede varer, dvs. varer der ikke lagerføres og som produceres efter dine specialmål, er et ca. tidspunkt. Der er derfor længere levering på specialfremstillede varer, da de først skal produceres hos vores leverandører.


Fragtmand

Har du bestilt plast der er over GLS max mål på 1400 x 600 mm og max 20 kg, så skal du vælge "Leveres med Fragtmand". Målene for denne leveringsmetode må max være 1400 x 1800 mm og max 100 kg. Tætningslister, glaslister og profiler med fragtmand kan sendes op til 3000 mm.

Glas kan ikke sendes med fragtmand, så du kan ikke vælge fragtmand, hvis du har valgt glas. Fragtprisen på fragtmand leveringen udregnes af vores system baseret på vægt.

GLS
Hvis du ikke har valgt glas, og hvis dine varer ikke overstiger GLS max mål, så leverer Interglas ordrer med GLS. Du kan vælge imellem GLS med omdeling eller GLS Pakkeshop – vær opmærksom på at max målene er forskellige.

Postforsendelser betales efter vægt og sendes med GLS. Det maksimale beløb for levering af en pakke under 20 kg med GLS forventes at være 69,-. For hver påbegyndte 20 kg lægges 69,- til leveringen. Pakker der sendes med GLS leveres normalt inden for 1-2 dage. Ved forsinkelser hos GLS kan Interglas ikke drages til ansvar.


GLS med omdeling

GLS afleverer pakker mellem kl. 8-16. Er du ikke hjemme til at modtage og kvittere for din pakke på tidspunktet for leveringen, efterlader GLS en seddel med et pakkenummer samt kontaktinformation og tager GLS pakken med til deres depot. Herefter kan du kontakt GLS for at aftale et nyt leveringstidspunkt. Det kan til tider være en fordel at vælge din arbejdsplads som leveringsadresse.


GLS Pakkeshop

GLS Pakkeshop er en mere fleksibel leveringsform, men det er også vores mest begrænsede (lister og rør kan ikke sendes med denne leveringsmetode) ift. valg af varer, da pladsen er begrænset i GLS pakkeshops. Når du vælger denne leveringsmetode, får du mulighed for at vælge en Pakkeshops i hele Danmark. Efter din bestilling er gennemført vil GLS sende en mail/sms til dig, når din pakke er klar til afhentning. Husk at medbringe det pakkenummer der er angivet i sms-’en/mailen og gyldigt ID.

4.3. Fragtskader

Levering med Interglas biler: Du skal ved modtagelse kontrollere varen for brud, revner, ridser mm., og om det leverede er i overensstemmelse med det ønskede og bestilte. Af sikkerhedsmæssige årsager tager vores chauffører altid et billede af varerne, når de er aflæsset og placeret et forsvarligt sted. På den måde kan vi altid finde frem til den gældende bestilling og se et billede af de leverede varer. Er der fejl i din levering eller en skade bedes du straks, og indenfor 48 timer, kontakte Interglas på tlf. 21 21 63 63 eller via mail ved at trykke "besvar" på din bestillingsbekræftelse og forklare fejlen/manglen. Det er vigtigt at du ikke pakker dine varer ud/flytter på dem/påbegynder montering, da du som køber, vil få svært ved at bevise en eventuel fragtskade.

 

GLS og fragtmand: husk at kontrollere dine varer for fragtskader, hvis du har bestilt levering via en af Interglas underleverandører. Er der eks. brud på emballagen eller er der synlige tegn på, at produktet har taget skade under fragten, skal du ikke kvittere for modtagelsen af dine varer. Har din bestilling fået en fragtskade eller er der fejl i antallet af varer, bedes du hurtigst mulig kontakte Interglas på tlf. 21 21 63 63 eller via mail ved at trykke "besvar" på din bestillingsbekræftelse og forklare fejlen/manglen.

4.4. Varer der står til afhentning

Vi har dine varer stående på lager i 3 måneder på vores ansvar indtil du afhenter dem, med mindre vi har skrevet andet til dig. Har du ikke hentet dine varer inden for de tre måneder, vil vi kræve betaling for opbevaringen af varerne. 3 måneder efter købsdatoen vil det koste 250 kr./m2 gulvareal om dagen, at have dine varer stående på Interglas lager. Vi anbefaler derfor, at du afhenter dine varer inden 3 måneder.

5. Ændring af en ordre

Specialfremstillede varer
Ændring af specialfremstillede bestillinger, bestillinger der er fremstillet efter forbrugerens egne specifikationer som f.eks. glas, plexiglas og polycarbonat, kan kun ændres, hvis ordren ikke er gået i produktion. Varen/varerne er gået i produktion, når du har modtaget en bekræftelsesmail med overskriften ”Behandles” fra vores ordrebehandler. Har du ikke modtaget denne mail fra vores ordrebehandler, bedes du kontakte Interglas for at se, om en ændring er mulig. Kontakt os via mail ved at trykke "besvar" på din bestillingsbekræftelse, husk at ændre emnefeltet til ”Ændring af ordre”, og beskriv i mailen hvad du gerne vil ændre og navnet på de varer, der skal ændres. Har du modtaget en bekræftelsesmail og ønsker du at ændre din ordre, skal du benytte din fortrydelsesret (se næste afsnit ”6. Fortrydelsesret”).

Lagervarer

Ønsker du at ændre din ordre bedes du kontakte os via mail ved at trykke "besvar" på din bestillingsbekræftelse, husk at ændre emnefeltet til ”Ændring af ordre”, og beskriv i mailen hvad du gerne vil ændre og navnet på de varer, der skal ændres. Har du modtaget en bekræftelsesmail og ønsker du at ændre din ordre, skal du benytte din fortrydelsesret (se næste afsnit ”6. Fortrydelsesret”).

6. Fortrydelsesret 

Interglas yder ifølge Forbrugeraftalelovens § 19 en 14 dages fortrydelsesret for forbrugere. Du har ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 14 dage. I henhold til Forbrugeraftaleloven §18, stk. 2, nr. 3 frafalder købers ret til at fortryde sit køb, når der er tale om varer der er fremstillet efter forbrugerens egne specifikationer som f.eks. termoruder, glas, plexiglas og polycarbonat. Interglas erstatter ikke revnede eller ridsede glas / varer der er monteret eller forsøgt monteret.

Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får varen i fysisk besiddelse. Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren) får den sidste vare i fysisk besiddelse. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. Hvis det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt (dog ikke transportøren), får den første vare i fysisk besiddelse.

6.1. Meddelelse om fortrydelse

Du fortryder ved at give os besked om, at du fortryder. Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen, eller ved at undlade at hente den ved vores lager uden samtidig at give besked om, at du fortryder.

Giv os besked om din fortrydelse via mail senest 14 dage efter modtagelsen af din bestilling. Tryk "besvar" på din bestillingsbekræftelse, husk at ændre emnefeltet til ”Varer retur” og oplys i mailen, at du fortryder dit køb eller dele af dit køb. Er sidstnævnte tilfældet skal du skrive navnet på de varer, som du ønsker at fortryde. Du kan benytte lovens standardfortrydelsesformular eller Interglas egen standardformular i pkt. 10 ”Standardformular”, men det er ikke obligatorisk. Når du har sendt din mail, kvitterer vi herefter pr. mail for modtagelsen af din fortrydelse.


Fortrydelsesfristen overholdes, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet. Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.

6.2. Returnering

En lagervare (dvs. ikke specialfremstillede varer) samt dens originalemballage skal returneres i væsentlig samme stand og mængde. Hvis varen er blevet håndteret på en måde der har nedsat dens værdi, eksempelvis hvis varen har været monteret eller forsøgt monteret, har du ikke krav på tilbagebetaling af varen, og Interglas forbeholder sig retten til at tilbagebetale et nedsat beløb, der svarer til værdien af varen.

Du har altid ret til at se varen an og afprøve visse funktioner, som man vil gøre i en almindelig butik. Men for at få tilbagebetalt det fulde beløb, skal varens tilstand svare til den tilstand den var i, da du modtag den. Det er derfor en god ide at vurdere om en almindelig butik vil kunne sælge varen igen. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet.

Varer kan returneres direkte til Interglas butikken eller sendes med GLS pakkeservice. Ved fortrydelse skal du selv afholde udgiften for forsendelse til Interglas. Det du har betalt for varen tilbagebetales til dig, når Interglas har modtaget dine varer retur. Ved benyttelse af fortrydelses-/returretten vil der ske en elektronisk tilbageførsel af pengene. Ved en elektronisk tilbageførelse kan der gå op til 5 dage før modtagelse (se pkt. 6.3. ”Tilbagebetaling af købesummen”). Bemærk at kreditkort gebyrer betalt til banken ikke krediteres.

Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt pakket ind, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

6.3. Tilbagebetaling af købesummen

Det beløb du har betalt for varen tilbagebetales elektronisk til dig via samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion (medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet), når Interglas har modtaget dine varer retur. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen. Ved en elektronisk tilbageførelse kan der gå op til 5 dage før du modtager dine penge. Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget dine returvarer. Vi kan dog tilbageholde betalingen indtil vi har fået varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er sendt retur.

 

Varer så som beslag og værktøj kan returneres med GLS eller Post Danmark. Prisen for dette forventes maksimalt at være 298,-. Hele plexiglas- og polycarbonatplader skal sendes med en fragtmand. Prisen for dette forventes maksimalt at være 298,-. Hvis det ikke er muligt at finde en levering til denne pris, kan du kontakte os på interglas@interglas.dk, så finder vi en løsning, hvor vi kan hente dine returvarer med vores egne biler.

Varen skal sendes til:

Interglas ApS
Holsbjergvej 43
2620 Albertslund

 

7. Reklamationsret

Såfremt der mod forventning skulle være fejl på en vare eller varen mangler funktioner ved købstidspunktet kan køber reklamere i op til 2 år efter købsdatoen i henhold til den gældende danske lovgivning. Efter vurdering er Interglas, inden for rimelig tid, forpligtet til at afhjælpe fejl eller mangler, der ikke er selvforskyldte men var til stede ved købstidspunktet. Dvs. at fejlen ikke må være opstået ved forkert brug/montering af varen. Returneringen af varen i forbindelse med en reklamation ske i henhold til retningslinjerne i pkt. 6.2. ”Returnering”.

NB: synlige mangler eller skader ved levering skal meddeles inden montering. Det er vigtigt at du ikke pakker dine varer ud/flytter på dem, påbegynder montering, da det vil være sværere for dig at bevise fejlen/manglen.

Opdager du en fejl eller mangel ved en købt lagervare, skal du hurtigst muligt sende en mail til interglas@interglas.dk med emnefeltet ”Reklamation” hvori du så detaljeret som muligt forklarer fejlen eller hvori manglen består, samt vedhæfter billeddokumentation. Interglas vil derefter håndtere din reklamation. Alternativt kan du henvende dig i butikken (Holsbjergvej 43, 2620 Alberslund), hvor vores personale vil håndtere din reklamation – i så fald skal du huske at medbringe din faktura eller ordrenummer. 

Er reklamationen berettiget vil Interglas forsøge at afhjælpe denne eller alternativt foretage en ny levering.

7.1. Reklamation ved specialfremstillede varer

Er glasset / varen monteret eller forsøgt monteret betragtes varen som være godkendt ved modtagelse. Vi anbefaler derfor, at køber kontrollerer varen/varerne for brud, revner, ridser mm., samt om det leverede er i overensstemmelse med det ønskede og i de korrekte mål. Det er kundens ansvar at undersøge om specialfremstillede varer stemmer overens med de maksimale størrelser og forhold, som er angivet på hjemmesiden under de enkelte produkter, før bestillingen af varerne. Det er kundens ansvar at undersøge om vinduer og døre er brugbare, statisk stabile og holdbare til at blive brugt og monteret på den ønskede måde.  Overholder termoruderne ikke de korrekte dimensioneringsforhold frafalder de 5 års garanti (der har til formål at stille dig bedre end købeloven), og varen vil anses som værende brugt forkert, da varen har været udsat for en større fysisk belastning. Du kan læse mere om de 5 års garanti her


Du bedes samme dag du modtager dine specialfremstillede varer stille dem i læ for vind og sollys, så varerne ikke tager skade.

Vi anbefaler at reklamere over fejlen på varen/varerne inden du flytter på varerne, indenfor 2 dage efter modtagelse og inden monteringen påbegyndes. På den måde vil det være nemmere for dig at bevise din ret til reklamation, da vi vil kunne sammenligne købers billeder med vores egne. Send hurtigst muligt en mail til os ved at trykke "besvar" på din bestillingsbekræftelse, skriv "Reklamation" i emnefeltet, og beskriv herefter fejlen/manglen så detaljeret som muligt sammen med vedhæftet billeddokumentation, hvor både fejlen/manglen samt placeringen af varerne fremgår.

Er reklamationen berettiget vil Interglas forsøge at afhjælpe denne eller alternativt foretage en ny levering.

8. Forbehold og ansvarsfraskrivelse

Interglas tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra Interglas og underleverandører.

Interglas giver ikke kompensation for betaling af håndværkere, leje af kraner, stilladser, dagbod, rabat eller påtager os andre udgifter som følge af fejlleveringer, glas behæftet med fejl eller andre mangler. Den leveringsdato Interglas oplyser på hjemmesiden er en forventet leveringsdato. Derfor anbefaler vi altid, at du venter med at bestille håndværkere indtil du har modtaget dine varer. Alternativt kan du indgå en aftale med dine håndværkere om, at du har ret til at ændre tidspunkt og dato for, hvornår monteringen af varerne skal ske.

Der kan opstå forsinkelser på levering af Interglas varesortiment pga. fejl i produktion, skade ved lagerhåndtering eller under leveringen. Dette forekommer oftest ved skrøbelige materialer som glas, akryl og polycarbonat, da der er risiko for at disse materialer knækker og/eller får ridser. Interglas bestræber sig dog altid efter at få glas, plexiglas, polycarbonat og andre varer produceret og leveret så hurtigt og sikkert som muligt. 

9. Oplysning om klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb eller en tjenesteydelse, skal du henvende dig til vores kundeservice på e-mailen interglas@interglas.dk. Hvis det ikke lykkes at blive enige om en løsning her, kan du indgive din klage til Center for Klageløsning:


Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby.

 

Du kan også klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse interglas@interglas.dk.

10. Standardformular

align=baselineTryk her for PDF fil på Returformular 

11. Behandling af personoplysninger

Interglas registrerer de oplysninger kunden angiver ved oprettelse af en ordre eller en konto. De oplysninger kunden har opgivet registreres i databasen, og oplysningerne videregives ikke men benyttes kun i forbindelse med levering af bestilte varer, statistik med henblik på forbedring af Interglas webshop og efterforskning af svindel med betalingskort. Interglas har pligt til at opbevare faktureringsoplysninger i 5 år ved køb af en vare ifølge regnskabsloven. Interglas behandler oplysningerne fortroligt og det er kun Interglas medarbejder der har adgang til dem. Man kan altid anmode om at få oplysningerne slettet hvis der ikke er handlet hos Interglas, der skal blot sendes en mail til interglas@interglas.dk

11.2. Cookies og statistikker

Interglas anvender cookies og tracking på hjemmesiden for løbende at kunne optimere hjemmesiden og øge kundens brugeroplevelse. Du kan altid slette dine cookies på den browser, som du har besøgt vores hjemmeside på.

11.3. Udsendelse af mails og nyhedsbreve

Interglas sender dig kun reklame og nyhedsbreve hvis du har afkrydset dette eller tilmeldt dig nyhedsbrevet.

Vi sender dig opdateringer af dine igangværende ordrer samt evt. manglende betalinger via mail.

 

 

 

Produkter Produkter